Asiakaspalvelu

Turvallinen ostaminen on meille tärkeä asia. Päätavoitteemme on saada sinut tuntemaan olosi tyytyväiseksi ostokseesi. Siksi meillä on muun muassa reilu vaihto- ja palautusoikeus. Mutta me teemme myös paljon enemmän. Sinulla on myös taattu kiinteä hinta ruokakattauksista koko kestotilauskauden ajan (hintatakuu ei koske tarjoiluosia eikä vuosituotteita). Meillä ei kuitenkaan ole ostopakkoa. Voit peruuttaa tilauksesi milloin tahansa.

Jos haluat täydentää astiastoasi, on hyvä tietää, että tarjoamme jopa 10 vuoden täydennystakuun suosituimmista sarjoistamme. Se on erittäin hyvä etu, kun otetaan huomioon kuinka pian jotkut astiat katoavat posliinikauppojen hyllyistä...

Asiakaspalveluumme on helppo ottaa yhteyttä; voit soittaa, lähettää sähköpostia tai kirjoittaa meille. Riippumatta siitä, mikä kysymyksesi on, voit aina kääntyä meidän puoleemme. Vaikka yritämme kuvata tarjontaamme mahdollisimman selkeästi, on luonnollista, että kysymyksiä nousee esiin. Kysyttävää voi tulla esimerkiksi toimituksesta, jonka olet juuri saanut tai sarjasta, jonka olet harkinnut ostavasi.

Apilanlehden asiakaspalvelu on aina palveluksessasi! Soita meille puhelimitse 09-686 11 444 tai lähetä sähköpostia, asiakaspalvelu@apilanlehti.fi.